رزرو بلیط بوشهر در محل کار
رزرو ارزان ترین بلیط چارتر استانبول
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 419
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 30
:: بازدید ماه : 35
:: بازدید سال : 151
:: بازدید کلی : 1877
رزرو بلیط بوشهر در محل کار

برای تهیه اطلاعات مربوط به خرید و قیمت بلیط بوشهر می توانید در سایت Tikban.com و از پنل بالای سایت مبدا و تاریخ پرواز مورد نظر را انتخاب کنید!

بوشهر یکی از مهم ترین شهرهای جنوبی ایران است و همانند جزیره کوچکی می باشد که از یک طرف توسط رشته کوه های زاگرس و از سه طرف به خلیج فارس محدود شده باشد. این شهر در طول تاریخ و دوره های حکومتی مختلف از اهمیت زیادی برخوردار بوده، از این رو شاهد اتفاقات تلخ و شیرینی بسیاری بوده است و آثار تاریخی متعددی در آن وجود دارد.

علاوه بر این بوشهر دارای جاذبه های طبیعی متنوعی است که بسیار زیبا هستند. از جمله جاذبه های گردشگری تاریخی بوشهر می توان به موزه دریانوردی بوشهر، منطقه محافظت شده نایبند، بندر سیراف، گنبد نمکی جاشک،عمارت ملک، آتشکده کوه موند، نخلستان های بوشهر و .. اشاره نمود. با توجه به آب و هوای گرم و مرطوب بوشهر بهترین زمان برای سفر به آن فصل بهار و پاییز می باشد. در سفر به بوشهر حتما از جاذبه های دیدنی زیبای آن بازدید نمایید.

اگر می خواهید بلیط هواپیما بوشهر رزرو کنید و قصد سفربه این شهر باستانی زیبا را دارید حتما در هنگام بستن چمدان به یاد داشته باشید که عینک آفتابی، ضد آفتاب، لباس مناسب و حوله و .. قرار دهید، زیرا هوای آن گرم و شرجی است.


بلیط لحظه آخری بوشهر

آژانس های هواپیمایی برای تکمیل نمودن ظرفیت هواپیمای خود بلیط ها را با تخفیفات ارائه می دهند. این آژانس ها با ارائه بلیط لحظه آخری خرید بلیط ارزان بوشهر را برای مسافرین فراهم می سازند. دو عامل تکمیل نشدن صندلی های هواپیما و نزدیک بودن به پرواز در بلیط لحظه آخری بوشهر تاثیرگذار خواهد بود. تیک بان یکی از معتبرترین سایت های ارائه دهنده بلیط لحظه آخری بوشهر می باشد. 

بلیط چارتر بوشهر

برخی از آژانس های مسافرتی تمامی بلیط های موجود در هواپیما را به صورت دربست خریداری کرده و با مرور زمان این بلیط ها را به فروش می رسانند. این آژانس ها با توجه به شرایط و نوع پرواز قیمت هایی را برای هر بلیط در نظر می گیرند. قیمت پرواز چارتر بوشهر در اکثر مواقع مقرون به صرفه تر از قیمت سیستمی آن است. با تیک بان رزرو بلیط چارتر بوشهر را با بهترین قیمت تجربه نمائید.

معرفی فرودگاه های بوشهر

فرودگاه بین المللی بوشهر از قدیمی ترین فرودگاه های ایران می باشد که قدمت آن به دوران پیش از انقلاب باز می گردد. این فرودگاه در دوران قبل از انقلاب از اهمیت بالایی برخوردار بوده و جز قطب های هوایی کشور محسوب می شد. در میان فرودگاه های بین المللی کشور فرودگاه بین المللی بوشهر نخستین فرودگاهی بود که میزبانی شرکت هواپیمایی کی ال ام هلند و بریتیش ایرویز انگلستان به آن محول  شده بود. این شرکت ها از برترین های صنعت هوایی جهان هستند. بوشهر به دلیل قرار گیری در کنار خلیج فارس ونقش مهمی که در صادرات و واردات دارد شهر شلوغ و پر ترددی می باشد. بخش قابل توجهی از افراد ترجیح می دهند با استفاده از هواپیما به این شهر سفر کنند.

امکانات فرودگاه بوشهر

فرودگاه بین المللی بوشهر فعال ترین و مناسب ترین مسیر و میانبر هوایی غرب به جنوب شرقی قاره آسیا محسوب می شود و جایگاه ویژه ای در قاره آسیا دارد. این فرودگاه با مشکلاتی نیز همراه می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به کاهش دید افقی خلبان به علت پدیده ریزگردها اشاره نمود که موجب شده است تعداد زیادی از پروازهای فرودگاه لغو شوند. پدیده ریزگردها یکی از مشکلات اصلی استان های جنوبی کشور در چند سال اخیر می باشد. البته برنامه هایی در نظر گرفته شده است که از پیشرفته ترین سامانه های کمک ناوبری هواپیما به منظور کاهش لغو پروازها در این فرودگاه استفاده شود.

 فرودگاه بین المللی بوشهر امکانات رفاهی مناسبی دارند که مسافران می تواند در طی مدت حضور خود در فرودگاه از آن استفاده نمایند. از جمله این امکانات می توان به سالن های انتظار بزرگ و مجهز، چندین رستوران با بهترین غذاها که قیمت مناسبی دارند، قرار دادن صندلی های بسیار راحت به منظور استراحت مسافران، غرفه های فروشگاهی، دستگاه خود پرواز، سرویس تاکسی فرودگاه و ... اشاره نمود. مسافرانی که بلیط هواپیما بوشهر تهیه کردند و یا قصد دارند از بوشهر به محل سکونت خود باز گردند به راحتی می توانند به فرودگاه بین المللی بوشهر دسترسی داشته باشند. تاکسی های فرودگاه و تاکسی هایی که در اطراف فرودگاه فعالیت دارند بهترین وسیله حمل و نقلی برای رفت و آمد به فرودگاه هستند.

 

این فرودگاه با شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر، ایران تور، آسمان،اترک، قشم ایر و کیش ایر همکاری دارد. مسافرانی که قصد دارد به بوشهر سفر کنند به راحتی می توانند با مراجعه به وب سایت یا اپلیکیشن تیک بان که سابقه درخشانی در زمینه ارائه خدمات سفر و فروش بلیط دارد، بلیط هواپیما خود را رزرو نمایند. در این وب سایت علاوه بر بلیط سیستمی بلیط چارتر نیز عرضه می شود و در صورتی که بتوانید از بلیط های چارتر رزرو نمایید سفر کم هزینه تری خواهید داشت.

مسیرهای پرتردد به مقصد بوشهر

  • بلیط هواپیما تهران بوشهر
  • بلیط هواپیما مشهد بوشهر
  • بلیط هواپیما اصفهان بوشهر
  • بلیط هواپیما شیراز بوشهر
  • بلیط هواپیما کیش بوشهر


تعداد بازدید از این مطلب: 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : tikban
تاریخ : چهار شنبه 23 مهر 1399
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید